domingo, 25 de marzo de 2012

..in Ede..


Nova actualització en la meva vida...Ede status!
6 dies aquí...i el presentiment és molt positiu. Aquesta petita ciutat de 67.812 (ara 67.813 :)) m'ha ofert una bona rebuda. Només arribar a la plaça de l'estació Ede Centrum, l'ambient de bars i tranquilitat ja pronosticava un bon inici. Un cafè al Railway's bar, més 3 o 4 que van venir després a casa la Wendy, bona companyia i molta amabilitat van fer del meu primer Holland's day un fantàstic començament de l'aventura. Tot ha continuat en ambient relaxat i bon humor. El segon dia vaig arribar a la meva new home, una caseta acollidora i una petita habitació extreta d'un conte de princesetes :) Maravellosa naturalesa al meu voltant..Abies, pinus, ocells d'espècies que no em sé, .. Hi ha molt per aprender, visitar i VIURE! Ja he donat un tomb pel mercat markt, per wageningen party, pel molí mollen, pel bosc bos, centrum i pels bars bars...tot això acompanyada de la meva nova amiga vriend bicicleta fiets!
El futur és prometedor...demà comença la vida de la treballadora..ready? steady? GOOOOOOOOOO!

2 comentarios:

  1. Go!
    Me n'alegro que l'estena hagi estat plaent i agradable!
    A veure si el temps ens permet veure-ho amb ulls propis...
    :)
    Una abraçadeta, ilargia!

    ResponderEliminar
  2. si, estaria molt bé que vinguéssiu! :) tot bé, encostipada de la primera setmana d'aixecar-se d'hora, fresca a la nit i al matí, .. però tinc taronges i gingebre per fer-me unes bones infusions! La feina molt bé, aprenent i empapant-me de microbiologia :D tu tot bé?! petonassoss!

    ResponderEliminar