viernes, 2 de agosto de 2013

After 4 months...I am back again!!

He perdut la costum d'escriure i això no m'agrada! Ara llegia escrits d'Oulu..i em venen mil records al cap, moments màgics, feliços, on el somriure era la meva prioritat! Tenia ganes de tirar una mica endarrera en la meva història, per fer més vius aquests bons moments ara que ve la Mili a visitar-me :D
I am lazy and I know it..la ciutat i les poques respostes socials em treuen l'energia que em fa estar bé. El poc que em motiva ara és la familia, els amics i les meves 4 poques aficions (bici, plantetes, microscopi i alguna sortida per Bcn i más allà..Sitges, Pirineus, Formentera!)
Keep trying! keep going!!!

Qui no és feliç revivint moments tan màgics en els que la importància de les coses era tan relativa! :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario