martes, 12 de enero de 2010

my first day in Oulu

Tinc ganes de començar amb aquest blog per escriure les meves experiències, els meus feelings, els meus records.. de moment aquí a Oulú, qui sap si continuaré escrivint més endavant.
Estic contenta..em sento super lliure i tinc ganes d'experimentar, de provar, de ser jo mateixa, de fer segons els meus pensaments i enrriquir-me i sentir aquest aire tan pur que es respira a Finland.
The first week..perfect! no m'ho hauria imagina't millor. Dilluns 4 de Gener a les 5.30h del matí, aixecar-se per anar a l'aeroport de Barcelona. Fer cua a British Airways, la maleta pesa massa, treu coses, bueno va, l'acceptem..fem un cafè ràpid i despedida dels papis!! Treu el laptop, els rellotges, mp3, mòbil, les botes, DESPELOTE! i per fi, a l'avió en destinació London, heathrow. Jo feliç, però amb llàgrimes als ulls, us enyoraré!!! Un cop a London, tot en dolars, molta gent, molt gran, però per sort tenia la mateixa terminal..so, cap problema, fem un cafè i esperem a que ens cridin per anar cap a Helsinki!! 2'5 hores més d'avió i arribo a Helsinki, tot blanc, gelat, mar, fosc..uau, això és un altre món! començo a notar l'idioma, la pujada de preu..però trobo una sala de fumadors, visca! Amunt i avall, amb la motxila de mà, el coixí dels amics i una bossa amb patates i les bambes que m'han fet treure..esperant fins a mitja hora abans per pujar a l'últim avió, pròxima parada..OULU, on m'hi espera una vida per 5 mesos! Pujo a l'avió..excuse me, can I go at the window seat?? yeah, of course! M'acomodo i em quedo fregida. 45 min més tard...mm..encara estem a Oulu? què passa...esperem, esperem...truco a la Miia que arribo tard, esperem..i per fi, l'avió s'alça cap al meu nou destí! :) Un lloc màgic, blanc, tranquil, natural, aire pur i glaçat..

No hay comentarios:

Publicar un comentario