lunes, 15 de febrero de 2010

:D


Un mes i mig aquí...i aquesta setmana intentaré aplicar-me! ;) és una bogeria això, hi ha tantes coses a fer, tant en què distreure't, tant a viure i tant per divertir-se que no queda temps per estudiar. El meu cap s'està tornant una mica boig, m'encanta gaudir de tot això però hi ha moments en els que es desmadre massa...però què collons! són uns mesos..després maybe tot torna a la normalitat. Tot i que després de viure això...penso que la rutina és taaan aburrida que tinc ganes de més i més bogeries! :D
M'encanta Oulú!
Enyoro al Gorkitxu, de tant en tant a la family, al Pau, al Robert, a les rises amb certa gent...però realment me'n adono que no importo massa, i aquí me'n adono de qui realment m'importa a mi. Viu la teva vida sense molestar als altres...Intento causar algun efecte en la gent, ja que some people me'l causa a mi i m'agrada, però no sé si ho aconsegueixo del tot. De totes maneres, jo ho intento...i què més puc fer a part d'intentar-ho i tornar-ho a intentar?
Aquí he enfortit la meva idea de què les coses s'han de probar...i després valorar-ne l'efecte "Let's try!". Of course, si saps que no portaran res de bo, ni cal que les provi.
No sé si m'enduré bons amics, però de moment ja m'enduc molt bones experiències.
Ahir va marxar la Yuriko...bfff...se'm posava la pell de gallina. Ara x ara només tinc ganes de tornar per abraçar-lo! bff...sé que serà dur, però ja ho pensarem més endavant. Ara a gaudir dels mesos que encara em queden, llarg temps!
Divendres 12 Febrer..Sit-sit party, IMPRESSIONANT! Vaya borratxera..! Pensava que m'enrrecordava de tot..però no! Vaig probar la sauna a les festes..crazy, és un gran increment de la borratxera! Però m'ho vaig passar taaant bé, que què importa! Tots anàvem igual :D
Dissabte..Poro-fair!! feria de reindeers..cursa de reindeers :S i diverses coses de Lapland, simbols, roba colorida, salsitxes de reno (not so good!), llar de foc i moolt fred! Ah...i flamenco i toros, no me lo puedo de creer!!!!!
En fi...em dono autoànims en l'estudi!! ;) moi moi!

1 comentario:

  1. Festa polaca & spanish tapas al CLUB 16! on cremarem la bandera espanyola (com la vam liar..!) i on Michael Jackson va morir..!
    Visca les festes Erasmus!

    ResponderEliminar