lunes, 1 de febrero de 2010


4 setmanes exactes des del precís dilluns que vaig arribar a Oulú...i després d'un mes puc dir que "I love Oulu & Erasmus"..mai hauria pogut escollir millor (mai puc dir mai xo..). La major bogeria de la meva vida..quan ho pensava, em tirava al buit, a viure la vida..no sabia què m'esperava a l'altre banda, però vaig seguir endavant, com una valenta i una persona amb ganes de viure i experimentar (i of course, amb la sort de poder-ho fer) i gràcies, a mi per haver-ho fet, a les persones que m'ho han permès i a aquestes poques que m'han recolzat a seguir endavant.
Contenta i "feliç"...no ho puc expressar d'una altre manera. Independitzada per un curt temps, previ a la vida adulta..m'agrada, potser massa i tot. Però la vida adulta no és del tot així, ojalà..tan lliure, tan màgica..
"quien podria imaginar que volveria de este viaje...será porque echaba de menos, tanto tiempo sin hablarte.."

1 comentario: