viernes, 7 de mayo de 2010

seguim gaudint..


buff...com passa el temps! suposo que aquesta frase la seguiré considerant tota la meva vida, però també penso que és símbol de que tinc ganes de viure el que estic visquent.
En fi...Vappu ja ha passat, ja tinc 23 anys, aquí ja es comença a veure el final de l'Erasmus :(
ja fa 4 mesos que vaig marxar i sembla que fos ahir. A l'inici el temps passa més lent, et vas adaptant, vas coneixent gent, descobrint nous llocs, assimilant el nou estil de vida i gaudint de la llibertat de l'independencia. Un cop mig adaptat, amb amics, amb confiançes per aquí, rises i bon rollu per allà, amb el cap mig estable, sabent que haig de fer i com ho haig de fer, gaudint encara més de l'independencia, de pendre les meves pròpies decisions sense comptar amb ningú, de poder voler, organitzar-me la vida..començen els viatges! a descobrir món que m'encanta (i a qui no!)..i passat un mes d'inoblidables viatges, toca estudiar una mica! jeje. Així que manos a la obraaa! I ara a gaudir de "l'estiu"! Encara amb jaqueta, però amb 17 hores de sol! :)
Vappu molt wai! Vam sortir el dimecres després de l'exàmen amb l'Eli i la Mili x celebrar l'acabament de coses, a Onnela. Genial, anar i tornar amb bici, una nit curta però intensa. Records de l'assecador de mans que fa volar els papers..quanta alegria amb tan poqueta cosa!
I després el gran dia..divendres!! Pel matí picnic&festa al parc del PSOAS! Els estudiants de primer any tirant-se al riu mig o completament despullats mentre plovia! jeje que grans aquests finesos. De xerrera per aquí i per allà amb tothom..pluja, birres, somriures, danses, futbol, fotos, figures amb globus, conèixer gent, retrobar-te amb altre, felicitacions de part de tothom..:)
continuarà..me'n vaig a jugar a futbol femení & a riure per suposat!

1 comentario:

  1. Mili&me
    quina gràcia em fa la foto..rient, com quan estic amb ella :)! bona persona, és un plaer haver-la conegut.

    ResponderEliminar