lunes, 24 de enero de 2011

decisions for the future


Prendre decisions..un gran di/tri/..lema! un 30% de les persones tendeix a decidir segons l'opinió dels altres. La pregunta que ens hem de plantejar és...Què és el què més em convé a mi? Què és el que jo necessito?
Jo necessito..aprendre algo cada dia, fer sortides amb mi i amb els amics, sentir-me útil, innovar i canviar la rutina de tant en tant, gaudir dels hobbies, una abraçada sincera, xerrar agradablement, fer l'amor, i no la guerra, no traicionar la meva consciència, escoltar i sentir-me escoltada, fer esport, viatjar (és necessàri per apendre viure sentir i gaudir), dormir :), riure i crec que plorar una mica, la música, somniar desperta i pensar..
Avui ja he presentat la solicitud de la beca IRB!! Ara...a per una altre! No pare, sigue sigue..esperem que funcioni!
Demà em vaig de la cooperativa, per un món més just i solidari.
Voler és poder..esforç i voluntat!

1 comentario:

  1. foto de mundaka, juliol 2010 amb el gorka, robert, elena, marc & la jumpy (la nostra furgo llogada!)
    Un gran viatje, magnífics paissatges, més o menys bon rotllo, molt wai amb la furgoneta tot i que algun que altre percanze (xirriada a Guernica, roda petada a Nava, multa x drogas a Asturies, capó rallat a l'entrar al pàrquing de Donosti..), alegria i bon humor! I Espanya selecció va guanyar mentre estavem a Llanes!

    ResponderEliminar