lunes, 5 de abril de 2010

Març...3 setmanes d viatjes!

After some weeks...I'm back! :D
Quin mes...quantes experiències, emocions, ilusions..quants viatges! Ahir vaig tornar a la meva city del north Oulu, i per fi, descanso de viatjes, mai hauria pensant que estaria agotada de descobrir món. Tot i que ho tornaria a fer, i no pararia..m'encanta veure ciutats, paraisos naturals, descobrir l'història humana, tant lo bo com lo dolent, i gaudir veient els minims detalls de cada cosa :)
Començem en inicis del mes de Maig..el dia 8 del 2010..agafem el tren cap a Tampere (Vitor, Martina i jo amb altres que es quedaran a descobrir la city). Visitem una mica la ciutat, amunt i avall sense parar que tenim poc temps abans d'agafar l'avió directe a Riga (letonia)! Volem...se'm fa una mica estrany tornar a volar després de 2 mesos..des de Finland, però un bon vol amb bona companyia. Arribem a les 10 de la nit a l'aeroport de riga, canvi de moneda a Lats (0'7 lats = 1 euro..un canvi dificil x fer mentalment :P), aquí regatejen (n'haurem d'apendre..mai ho he fet, i em crec quasi el que em diuen), agafem el taxi i cap al piset. Hem d'amagar-nos perquè en teoria només va el Vitor sol..aixi que marxem i quan tornem veiem que ens han donat un pis amb un llit, sense cuina..FUCK! decidim anar a sopar a les 11h de la nit a un dels pocs llocs oberts, pizzeria en la qual entrem, mirem la carta i de cop truquen al Vitor, thanks, we have to go! :) I mentres ens amagavem al pis de dalt i escoltavem la conversa i les càmares ens grabaven (ja que hi ha camares a tot arreu...:O), la noia li donava les claus del pis real al Vitor! Dos nits fantàstiques en un pis pels 3 solets, cuina, sofas i tele en estonia, francès..amb imatges i una conversa n'hi ha prou.
Un bon tast de boca per tot el queda...:) marxo a dormir que demà estudio...el primer examen de debò..veure'm com son aquí a Finland, més novetats!